® Por favor, non usar ningunha das miñas imaxes, están protexidas polo dereito de autor, en blogs,web ou calquera outro médio impreso ou visual sin a miña expresa e implícita autorización.Graciñas !!
© All Rights Reserved. Please don't use my images on websites, blogs or other media without my explicit permission. Thanks !!

miércoles, 23 de enero de 2013

"DIANA"...




NON ME FOI SINXELO CONVENCELA ...PERO DESPOIS DE MOITO INSISTIR FIXÉMOLO...E AQUI ESTAN OS RESULTADOS ... EN MINI SESIÓN FOTOGRÁFICA....DIANA.













































6 comentarios:

  1. Sin duda tu novia es muy guapa, pero en mi opinión las poses están muy forzadas... Hay que evitar la tensión en ellas y buscar la "naturalidad", por ejemplo, su cabeza hacia atrás hace que tense el cuello y queda una pose muy forzada... No sé si me explico... Espero no te molestes con mi comentario y que te sirva de ayuda... Un abrazo!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gemma eche a primeira vez que se pon diante dunha camara...e co que me costou convencela...jejejejejj non che e modelo...ainda a si os resultados o meu xuizo sonche mais que aceptables...graciñas por pasar e comentar...biquiños!!

      Eliminar