® Por favor, non usar ningunha das miñas imaxes, están protexidas polo dereito de autor, en blogs,web ou calquera outro médio impreso ou visual sin a miña expresa e implícita autorización.Graciñas !!
© All Rights Reserved. Please don't use my images on websites, blogs or other media without my explicit permission. Thanks !!

lunes, 24 de octubre de 2011

AS MIÑAS 50 MELLORES IMAXES...(por flickr...)

Unha visión do que flickr considera que son  AS MIÑAS 50 MELLORES FOTOGRAFÍAS...Asi non teredes que ver as 200 fotografías que conforman a miña galeria de flickr.Agardo que sexan do voso agrado un saudo a tod@s!!, e  xa sabedes , se quedáchedes con gañas de seguir vendo fotos...pasádevos pola miña galeria...

2 comentarios:

  1. sigo pensando que o fondo que tes non me gosta porque a combinación de cores das letras fai que a veces non se pode leer. Jorge

    ResponderEliminar
  2. TES RAZON MEU !! VOUNO QUITAR PORQUE MOLESTA BASTANTE..GRACIÑAS JORGE !!

    ResponderEliminar